شکستن مرز ذخیره سازی اطلاعات توسط IBM: هر بیت در ۱۲ اتم

The letter S

هاینریش گفت: "در مقیاس اتمی ذخیره سازی داده های مغناطیسی سفارشات از قدر کوچکتر از یک بیت معمولی است."

هاینریش سریع به اشاره می کنند که دستیابی به موفقیت در این نقطه نظری تر از عملی است. تولید کنندگان ذخیره نمی خواهید به ساخت دستگاه های ذخیره سازی که با استفاده از میکروسکوپ تونل زنی اسکن برای تغییر بیت های عقب و جلو به ذخیره داده ها.

اما این تحقیق ثابت می کند رسانه های ذخیره سازی می تواند بسیار متراکم تر از امروز.

هاینریش گفت: "اگر شما در عنصر ذخیره سازی داده های مغناطیسی در یک دستگاه حالت جامد نگاه کنید، مانند یک دستگاه spintronics [نیز به عنوان magnetoelectronics شناخته شده و یا در یک درایو هارد دیسک، شما باید حدود یک میلیون اتم در هر بیت،". "پس شما تعداد زیادی از گریز از جایی که ما در حال حاضر می باشد."

هاینریش پیش بینی کرد که دستگاه با استفاده از روش های جدید IBM از ذخیره سازی داده ها را به پنج تا 10 سال طول بکشد، اما تحقیقات بسیار مهم است که در آن ثابت می کند محدودیت های نظری قبلی به ذخیره سازی داده ها وجود ندارد.

"، با استفاده از اتم های آهن در سطح نیتریت مس است که احتمالا بیشتر از آنکه یک تکنولوژی واقعی است. شما نمی خواهید به ساخت این با ابزار ما استفاده می کنیم که یک ابزار پژوهش،" او گفت. "شما می خواهید برای ایجاد این ارزان برای یک محیط جمعی، و این یک چالش مهندسی بزرگی است."

Antiferromagnets است پروژه ذخیره سازی داده ها تنها که آی بی ام در حال کار بر نیست. سال گذشته، این شرکت تولید اولین مدار مسیر مسابقه حافظه خود را، که می تواند به تراشه های سیلیکونی با ظرفیت دیسک های سخت امروز، بلکه دوام و عملکرد درایوهای فلش منجر شود. Henrich، با این حال، گفت: فن آوری مسیر مسابقه در میان رسانه های ذخیره سازی امروز و آی بی ام در تازه ترین کشف antiferromagnets.

آموزش mms همراه اول



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, | 21:40 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت